Z pustym podjazdem mamy do czynienia, gdy kurier został zamówiony po odbiór paczki, jednak finalnie nie została mu ona przekazana, a przyczyna takiej sytuacji leży po stronie nadawcy. Przy czym opłata ta nie dotyczy klientów ze stałymi zleceniami.
O wprowadzeniu opłaty informowaliśmy Państwa w styczniu jednak w trosce o dobrą współpracę DHL zdecydował się przesunąć ich naliczanie o kwartał. Wierzymy, że ten wydłużony czas pozwolił Państwu na dostosowanie się do nowych zasad.
Wprowadzenie dopłat związane jest z optymalizacją procesów operacyjnych, nieodzowną przy obsłudze stale rosnącej liczby przesyłek. Naszym celem- informuje DHL- jest eliminacja nieefektywnych tras kurierskich oraz odciążenie telefonicznego biura obsługi klienta poprzez wykorzystanie narzędzi internetowych. Większość firm z naszej branży już wcześniej wdrożyła podobne opłaty, niejednokrotnie w wyższej cenie.
W celu uniknięcia otrzymania dopłaty należy niezwłocznie po powzięciu decyzji o rezygnacji z zamówienia, informacji o nieobecności nadawcy w domu bądź o niegotowości przesyłki do transportu zadbać o przesunięciu odbioru lub poinformować o rezygnacji z realizacji usługi. Informacje taką należy przekazać korzystając z formularza kontaktowego dostępnego w zakładce Kontakt.