Załóż bezpłatne konto

Jak zwrócić produkty w drogerii Rossmann?

Rossmann logoSieć drogerii Rossmann to popularne miejsce dla tych, którzy szukają kosmetyków, chemii domowej oraz różnego rodzaju akcesoriów czy nawet naturalnej żywności. Oferta sklepu stale się powiększa, więc bez problemu znaleźć można produkty premium, niszowych producentów czy też towary marek własnych. Kuszą też liczne promocje, pakiety lojalnościowe oraz rabaty dla stałych klientów. Drogerie Rossmann pojawiają się w galeriach handlowych. Dość często są także samodzielnymi sklepami. Sprawdzanie działa również strona internetowa Rossmann, gdzie można zrobić zakupy bez wychodzenia z domu. Bez problemu można również dokonać zwrotu w Rossmannie lub też reklamować produkty, gdy okazały się wadliwe lub niepełnowartościowe. Klient może także zrezygnować z zakupów.

Reklamacje Rossmann

Uszkodzone lub wadliwe towary można reklamować w Rossmannie. Należy mieć przy sobie dowód zakupu – paragon, potwierdzenie płatności online, wyciąg z konta. Reklamację zgłasza się w sklepie stacjonarnym Rossmann, ale przesyłkę można również wysłać kurierem lub drogą pocztową. Niezmiennie oczywiście należy pamiętać o tym, by odpowiednio zapakować przesyłkę. W kartonie poza produktami oraz dowodem zakupu musi się także zaleźć wypełniony formularz reklamacyjny ze strony internetowej Rossmann –https://ros.net.pl/Portals/0/dokumenty/FormularzReklamacyjny.pdf.

Paczki z reklamacją Rossmann należy wysłać na adres:

Serwis Reklamacyjny Rossmann SDP sp. z o.o.

ul. św. Teresy 109

91-222 Łódź 

Zwroty w Rossmannie

Klienci korzystający ze sklepu internetowego Rossmann w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki mogą zwrócić produkty. Odstąpienie od umowy musi mieć formę pisemną, więc należy wypełnić i odesłać formularz do Rossmanna. Druk można zaleźć w każdej paczce z zakupami oraz na stronie internetowej sklepu –https://ros.net.pl/Portals/0/dokumenty/FormularzOdstapieniaOdUmowy.pdf. Formularz trzeba zapakować wraz z produktami zwracanymi do Rossmanna.

Paczkę ze zwrotem wysłać na adres Rossmanna:

Rossmann SDP sp. z o.o.

Dopisek: „odstąpienie od umowy”

ul. św. Teresy 111

91-222 Łódź 

Co można zwrócić w Rossmannie?

Ze względu na specyfikę towarów, w Rossmannie zwracać można produkty oryginalnie zapakowane, które nie były używane.

Jak zapakować paczkę do Rossmanna?

Należy pamiętać o tym, że paczka ze zwrotem do Rossmanna musi być w taki sposób zapakowana, aby towary nie zostały uszkodzone na żadnym etapie transportu. Przesyłkę można wysłać pocztą lub kurierem. Ta druga opcja daje większe możliwości w zakresie wyboru przewoźnika czy też opcji dodatkowych. Tym samym usługę można dopasować do swoich preferencji.

Zwrot pieniędzy od Rossmanna

W ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy Rossmann zwraca pieniądze za produkty, wykorzystując tę samą metodę, jakiej klient użył przy robieniu zakupów. Można również skontaktować się Serwisem Reklamacyjnym Rossmanna pod numerem telefonu 42-61-39-700 lub e-mailem obsł[email protected]

Zamów kuriera po odbiór zwrotu do sklepu Rossmann. Wybrany przewoźnik dostarczy paczkę szybko i bez problemów, a Ty możesz liczyć na korzystne ceny oraz sprawną obsługę. 

 

Jak zwrócić towar do sklepu internetowego?

Jak zwrócić towary w RTV EURO AGD?

Jak zwrócić towary w Bershka?

Czy da się zwrócić towary w Vinted?

Jak zwrócić zakupy w Orsay?

Jak zwrócić produkty w drogerii Rossmann?

Jak zwrócić towary w Top Secret?

Jak zwrócić towary w sklepie Multimedia?

Jak zwrócić towary w H&M?

Jak zwrócić towary w Sinsay?

Jak zwrócić towary w Media Expert?