Załóż bezpłatne konto

Jak zwrócić towary w Sinsay?

Zwrot towarów w SinSay Sklepy odzieżowe Sinsay to propozycje dla kobiet w każdym wieku. Poza ubraniami wpisującymi się w najpopularniejsze trendy znaleźć można w ofercie także różnego rodzaju dodatki i akcesoria. Sklepy stacjonarne Sinsay znaleźć można w dużych centrach handlowych. Poza tym oczywiście klienci chętnie robią zakupy na stronie internetowej. Marka kusi świetnymi kolekcjami, atrakcyjnymi promocjami oraz śmiałym podążaniem za trendami. Poza modnym casualem znaleźć można na wieszakach propozycje wizytowe, nieco bardziej ekstrawaganckie oraz oryginalny design, który jest najlepszym tłem dla hasła marki "I'm good but not an angel". Klienci bez problemu mogą również zwrócić produkty w Sinsay.

Czy da się wymienić towary w Sinsay?

sklepie stacjonarnym Sinsay można wymienić ubrania i dodatki. W momencie, gdy korzysta się ze sklepu internetowego trzeba oddać jeden produkt – dokonać zwrotu, a następnie kupić nowy.

Reklamacje Sinsay

Towary z różnego rodzaju wadami można reklamować w Sinsay w ciągu dwóch lat od zakupu. Taką procedurę przeprowadzi każdy sklep stacjonarny i poza produktem trzeba dysponować także dowodem zakupu. Reklamacja w sklepie internetowym Sinsay wymaga wypełnienia formularza, który jest dostępny na koncie klienta. Należy wypełniony dokument z danymi adresowymi wysłać na www.Sinsay.com/pl/pl/contacts. Na tej podstawie Sinsay rozpatruje reklamację i w przypadku zasadności sklep wysyła kuriera po odbiór paczki. 

Przesyłkę z reklamacją wysyła się na adres:

LPP Sinsay,
Jasionka 949B,
36-002 Jasionka

Wysyłka zwrotu Sinsay

Klienci chętnie wysyłają paczki ze zwrotem Sinsay kurierem lub pocztą. Szczególnie ta pierwsza opcja jest popularna, ponieważ daje dość dużą elastyczność oraz pozwala mieć pewność, że przesyłka zostanie dostarczona w terminie. W kartonie poza zwracanymi towarami musi się znaleźć także wypełniony formularz zwrotu oraz oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Stosowne dokumenty znajdują się w panelu klienta na stronie internetowej sinsay.com. Wystarczy je wydrukować, wypełnić i zapakować. Samo nadanie paczki jest intuicyjne.

Odstąpienie od umowy Sinsay

Każdy klient, który dokonał zakupów przez internet w Sinsay może je zwrócić w ciągu 30 dni od doręczenia przesyłki. Warto pamiętać, że nie ma przy tym obowiązku podawania przyczyny swojej decyzji. Firma kładzie nacisk na to, by towary zwracane do Sinsay były w stanie niezmienionym oraz posiadały oryginalne metki. Należy również dysponować dowodem zakupu – najczęściej jest to faktura. Zwrotu Sinsay można dokonać w każdym sklepie stacjonarnym oraz za pośrednictwem poczty lub kuriera.

Jak zapakować paczkę do Sinsay?

Każda paczka ze zwrotami do Sinsay musi być w taki sposób zapakowana, by przesyłka dotarła do odbiorcy w stanie nienaruszonym. Najlepiej jest wykorzystać to samo opakowanie, w którym zakupy zostały dostarczone. W kartonie musi się znaleźć faktura. To dokument, który także znajduje się w panelu klienta w zakładce „moje zamówienia”. W przypadku gdy zwraca się towar w sklepie stacjonarnym Sinsay, wystarczy pokazach dowód zakupu na urządzeniu mobilnym.

Paczkę ze zwrotem Sinsay należy wysłać na adres:

LPP Sinsay,
Jasionka 949B,
36-002 Jasionka

Przesyłka musi być opłacona z góry, a zwrot pieniędzy od Sinsay zostanie wykonany tą samą metodą, jakiej klient użył przy robieniu zakupów. Można się więc spodziewać przelewu na kartę lub konto.

Zamów kuriera po odbiór zwrotu do sklepu Sinsay. Wysyłaj z najlepszymi przewoźnikami i dopasuj opcje do swoich potrzeb. 

 

Jak zwrócić towar do sklepu internetowego?

Jak zwrócić towary w RTV EURO AGD?

Jak zwrócić towary w Bershka?

Czy da się zwrócić towary w Vinted?

Jak zwrócić zakupy w Orsay?

Jak zwrócić produkty w drogerii Rossmann?

Jak zwrócić towary w Top Secret?

Jak zwrócić towary w sklepie Multimedia?

Jak zwrócić towary w H&M?

Jak zwrócić towary w Sinsay?

Jak zwrócić towary w Media Expert?