Sklep odzieżowy Bershka to jedna z bardziej rozpoznawalnych marek w Polsce. Sieciówka oferuje kolekcje odzieży dla kobiet i mężczyzn, a każda pora roku jest okazją do tego, by uzupełnić garderobę o modne i wygodne ciuchy. To właśnie najnowsze trendy są okazją do tego, by codziennie zachwycać kreacjami. Na rynku Bershka działa od 1998, a sklepy stacjonarne pojawiają się w kolejnych centrach handlowych. Powodzeniem cieszy się również strona internetowa marki, bo zakupy online to opcja coraz chętniej wybierana przez Polaków. Na wizualnych półkach kuszą sukienki, spodnie, komplety i liczne dodatki. To garderoba dla osób w różnym wieku, a miejski styl przyciąga miłośników nieformalnych outfitów. Bez problemu można także zwrócić towary Bershka, jeśli z jakiś powodów nie będą nam pasować.
W sklepie Bershka nie przyjmuje się zwrotu rajstop, skarpet, kolczyków, akcesoriów do włosów takich jak opaski, spinki, gumki, frotki, co do których można mieć wątpliwości, jeśli chodzi o aspekty higieniczne.
W Bershka zwrot towarów może być realizowany na kilka sposobów. Klienci chętnie oddają produkty w sklepie stacjonarnym marki, o ile oczywiście punkt posiada konkretny dział. Zwroty Bershka mogą być także dokonywane w punktach odbioru. Ich lista znajduje się na stronie kuriera InPost. Aby skorzystać z tej możliwości, należy wypełnić odpowiedni wniosek na witrynie internetowej Bershka. Następnie wybiera się opcję zwrot w punkcie odbioru, a w kolejnym kroku dostarcza się paczkę do odpowiedniego paczkomatu. Nadanie przesyłki wymaga wykorzystania interfejsu przewoźnika.
Klient może odstąpić od umowy z Bershka w terminie do 30 dni od daty otrzymania przesyłki. Pierwszym krokiem jest zgłoszenie zwrotu. Można to zrobić poprzez infolinię 00 800 341 1205 lub mailowo: [email protected]. Klienci chętnie korzystają również z dostępnego na stronie internetowej Bershka formularza zwrotu. Znajduje się on w zakładce „Moje konto” i wymaga zalogowania się do panelu klienta.
Klient nie ponosić żadnych kosztów przy odstąpieniu od umowy z Bershka. Sklep zwróci pieniądze klientowi w sposób analogiczny, jaki był użyty przy robieniu zakupów, chyba że strony zdecydują się na inną opcję. W przypadku gdy kupujący wybrał płatność przy odbiorze, środki musi odebrać w sklepie stacjonarnym Bershka. Zwrot pieniędzy jest realizowany w ciągu 14 dni od otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy. Sklep informuje klienta o decyzji. Zdarza się, że roszczenia klientów są odrzucane ze względu na nieprzestrzeganie terminów czy też zły stan zwracanych produktów.
Paczkę ze zwrotem Bershka należy zapakować w taki sposób, by towary nie zostały uszkodzone na żadnym etapie transportu. Poza tym ubrania czy akcesoria powinny być w stanie idealnym, a w przesyłce musi się znaleźć też faktura lub paragon. Dowód zakupu jest dostępny także w zakładce „Moje konto” w panelu klienta na stronie internetowej Bershka. Wystarczy go wydrukować i dołączyć do zwracanych towarów.
Paczkę ze zwrotem Bershka można wysłać pocztą lub kurierem na adres:
Spedimex –Bershka
Sosnowiec 15a,
95-010 Stryków
Produkty można także oddać samodzielnie. Przesyłkę należy wysłać w terminie do 14 dni od momentu poinformowaniu sklepu o odstąpieniu od umowy. Klient ponosi bezpośrednie koszty wysłania paczki.
Zamów kuriera po odbiór zwrotu do sklepu Bershka. Zamówienie przewoźnika jest proste i tanie, a także staje się gwarancją jakości obsługi. Wybierz opcję idealną dla siebie.
Jak zwrócić towary w RTV EURO AGD?
Czy da się zwrócić towary w Vinted?
Jak zwrócić produkty w drogerii Rossmann?
Jak zwrócić towary w Top Secret?