Jednym z najpopularniejszych w Polsce ze sklepów ze sprzętem elektronicznym, artykułami gospodarstwa domowego oraz multimediami jest RTV EURO AGD. Rozbudowana oferta, atrakcyjne promocje oraz profesjonalne doradztwo sprawiają, że klienci chętnie odwiedzają zarówno stacjonarne placówki – rozlokowane najczęściej w dużych centrach handlowych oraz sklep internetowy. Nowoczesny sprzęt, liczne usługi oraz akcesoria sprawiają, że w jednym miejscu można wyposażyć kuchnię, salon czy biuro. Z drugiej strony klienci nie mają również problemów ze zwrotem towarów do RTV EURO AGD.
W przypadku gdy klient zakupił wadliwy lub uszkodzony towar, może złożyć reklamację w RTV EURO AGD. Procedura jest uzależniona od wielkości produktu. Należy zacząć od skontaktowania się ze sklepem w celu omówienia szczegółów. Duże sprzęty takie jak pralka, lodówka, kuchnia, piekarnik, zmywarka czy telewizor powyżej 32” oraz urządzenia w zabudowie nie podlegają samodzielnej wysyłce. RTV EURO AGD zleca zadanie wybranemu przez siebie kurierowi. Mniejsze sprzęty można wysłać paczką. Klient jest zobowiązany również do wypełnienia formularza reklamacyjnego i dołączenia go do przesyłki. Druk jest dostępny na stronie internetowej RTV EURO AGD. Wygodną opcją jest także skorzystanie z wersji elektronicznej.
Towar reklamowany w RTV EURO AGD trzeba wysłać na adres:
Euro-net Sp. z o.o.
Sklep Internetowy RTV EURO AGD
„Reklamacja Towaru”
ul. Parzniewska 18,
05-800 Pruszków
Magazyn 1/ Rampa T6
Klient może dokonać zwrotu w RTV EURO AGD przy zakupach w sklepie internetowym w terminie 14 dni od otrzymania towaru. To tak zwane odstąpienie od umowy kupna-sprzedaży. Kupujący nie musi przy tym uzasadniać swojej decyzji ani nie ponosi kosztów zwrotu do RTV EURO AGD. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy produkty zostały zakupione na firmę i są związane z prowadzoną działalnością gospodarczą.
Klient w RTV EURO AGD składa oświadczenie z informacją, że rezygnuje z zakupów. Formularz elektroniczny dostępny jest pod tym adresem. Można również wydrukować dokument ze strony internetowej RTV EURO AGD PDF oraz dołączyć do produktu, który odsyła się do sklepu. Przy pakowaniu przesyłki należy baczną uwagę zwrócić na poprawne zapakowanie paczki. Takich standardów wymagają również kurierzy. Chodzi o to, by przesyłka nie została uszkodzona na żadnym etapie transportu.
Paczkę ze zwrotem RTV EURO AGD można wysłać kurierem. Jest to najprostszy i najpewniejszy środek transportu. Przewoźnicy kuszą także niskimi cenami oraz szeregiem opcji dodatkowych, które pozwalają dopasować usługę do swoich potrzeb. By zamówić kuriera, wystarczy wypełnić intuicyjny formularz. Dzięki temu ma się dostęp do ofert różnych przewoźników. Kierowcy natomiast dokładają starań, by całość dotarła do RTV EURO AGD w nienaruszonym stanie.
Paczka ze zwrotem RTV EURO AGD musi być wysłana na adres:
Euro-net Sp. z o.o.
Sklep internetowy RTV EURO AGD
„ODSTĄPIENIE OD UMOWY”
ul. Parzniewska 18,
05-800 Pruszków
Magazyn 1/ Rampa T6
(czynna w godzinach 6:00 – 14:30)
Zgodnie z obowiązującymi przepisami sklep internetowy RTV EURO AGD ma 14 dni na ustosunkowanie się do roszczeń klienta – zwrotu lub reklamacji oraz wypłatę środków. Transakcja jest realizowana metodą analogiczną, jakiej konsument użył przy robieniu zakupów. W przypadku pytań warto skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta RTV EURO AGD telefonicznie 855 855 855 lub mailowo [email protected].
Zamów kuriera po odbiór zwrotu do sklepu RTV EURO AGD. To najlepsza i najpewniejsza opcja, która daje gwarancję, że towar zostanie dostarczony w terminie. Wypełnij formularz i znajdź dopasowaną ofertę.
Jak zwrócić towary w RTV EURO AGD?
Czy da się zwrócić towary w Vinted?
Jak zwrócić produkty w drogerii Rossmann?
Jak zwrócić towary w Top Secret?